.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
يادگار دفاع مقدس فرماندار انزلی شد

استاندار گیلان بعد از ظهر امروز در مراسم معارفه فرماندار جدید این شهرستان با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: فرهنگ جهاد و شهادت‌ موجب ماندگاری انقلاب می‌شود.
مهدی سعادتی خون شهدا را تضمین کننده انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: غفلت از این امر ما را به بیراهه و انحراف می‌کشاند و اثرات این ایستادگی و مقاومت و فداکاری امروز دیده می‌شود.
وی از احداث مرکز فرهنگی و پارک موزه دفاع مقدس در گیلان خبر داد و افزود: این مرکز فرهنگی در مسافت بین 10 تا 15 هکتار در منطقه عینک رشت ساخته می‌شود.
مقام عالی دولت در گیلان درباره فرماندار جدید انزلی عنوان کرد: سعادتمند داودی از فرماندهان سپاه و دارای کارشناسی ارشد مدیریت از دانشگاه امام حسین (ع) و جانباز دوران دفاع مقدس است که مطمئنا از عهده مسئولیت جدید خود برمی‌آید.
این مسئول همچنین از نادر عبدالله‌پور فرماندار سابق انزلی به پاس تلاش‌هایش قدردانی کرد.
امام جمعه انزلی نیز در این مراسم سربلندی نظام را از دوران دفاع مقدس دانست و بیان داشت: امروز جنبش‌هایی که به وجود می‌آید همه نشات گرفته از نظام و دفاع مقدس است.
حجت‌الاسلام سید داودی موسوی، گره‌گشایی از کار مردم را نزد خدا ارزشمند خواند و با قدردانی از نادر فرماندار سابق انزلی، افزود: ایشان مدیری با روحیات باصفا بود و در دوران دفاع مقدس و پس از آن خوش درخشید.
نادر عبدالله‌پور با اشاره به اینکه بیشترین پروژه‌ها در بندرانزلی در دست اجراست، تصریح کرد: این کارها بدون سر و صدا پیش می‌رود و امیدواریم استاندار گیلان دست ما را در اجرای این پروژه‌ها بگیرد.
فرماندار سابق انزلی نیز در این مراسم به خدمات 20 ماه خود در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در این مدت تلاش شده تا کارهای خوبی صورت گیرد و بندر انزلی به جایگاه خود دست یابد.
عبدالله‌پور احیای تالاب، اجرای طرح کمپوست، احیای بافت‌های فرسوده، ایجاد شبکه‌ مطمئن آب آشامیدنی، افزایش رشته‌های دانشگاهی، ایجاد جاده چهاربانده انزلی‌-رضوانشهر و... را از جمله اقدام‌های صورت گرفته در مدت تصدی خود عنوان کرد.
فرماندار جدید انزلی نیز خدمت به مردم را ارزشمند خواند و اذعان داشت: افتخاری بالاتر از خدمت به مردم نیست و امیدواریم در این راه به وظیفه خود بهتر عمل کنیم.
سعادتمند داودی از عبدالله‌پور فرماندار سابق انزلی قدردانی کرد و او را از رزمندگان عرصه‌های دفاع مقدس یاد کرد.
در این مراسم سعادتمند داودی به عنوان فرماندار جدید انزلی معرفی و از تلاش‌های نادر عبدالله‌پور فرماندار سابق قدردانی شد.
داودی پیش از این فرمانده سپاه ناحیه رشت بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.